Wednesday, September 5, 2012

Magic Celebration 2012 - lør 8. sept.


Denne bloggen var opprinnelig på engelsk, men jeg skal begynne å skrive en del innlegg på norsk, istedet. Det er lite tekst om magic på norsk i utgangpunktet, eller det vet jeg ikke, siden jeg bare søker på engelsk, men dette kan sikkert bli et velkomment bidrag likevel. Jeg har draftet litt på Outland i Bergen denne høsten, og kommer til å skrive om mine erfaringer.

Førstkommende lørdag, 8. september, arrangeres  Magic Celebration - et årlig, avslappet gratisarrangement. Formatet er limited, mini-master, der alle får én booster hver, og kan vinne opptil tre boostere til. I mini-master, også kjent som pack wars, spiller man med kortene rett ut av pakken, legger til tre av hvert land som gir et land på tilsammen 30 kort. Cluet er at man ikke ser på kortene i boosteren før man spiller - det skal nemlig bli en overraskelse.

Outland - Om du ikke vet hvor Outland ligger i Bergen, sjekk denne linken.
Påmelding klokka 10:00-10:30
Arrangementet begynner kl. 11:00

Me sjåast!

No comments:

Post a Comment